marți, 8 ianuarie 2013

Prima bombaneala ...pe 2013


E ceva ce nu voi intelege niciodata ... cum pot unii face comert fara pic de rusine, aruncand cu preturi si etichete mincinoase, cu descrieri de ma ia de fiecare data cu ameteala, ce mai tura vura cu povesti vanatoresti de rad si curcile in ograda doar clientul nu vede! 
Nu mi-a placut sa pacalesc !
 ...nu-mi place sa fiu pacalita! 
... dar sa mai si arunc cu banii pe fereastra pt ca am auzit eu ca ce aduce cutarica e marfa de marfa (daca s-ar cunoaste adevarata valoare a produselor...ehe! )
...ma enervez pentru ca zilnic incerc sa compun ... sa nu ma joc cu clientii ... sa le ofer produse unicat si de multe ori subevaluate doar pentru ca nu am loc de nimicurile care ajung in magazine. 

sa ma duc intr-un magazin si sa mi se spuna ca e bumbac 100% cand de fapt e aproape sigur poliester ... sau hai fie are si 2 fibre de bumbac :)))) ... sau sa intru in magazin de bijuterii turcesti si sa mi se laude un inel ca e cu turcoaz de la mama lui (care o fi aia) si de fapt ala sa fie un cabochon de plastic ????? sau sa vad o lume inebunita dupa produse din argint dar de fapt alea sa fie niste aliaje vai de ele la preturi de argint 925 ???? doamne in ce lume traim ? muncesc la un colier uneori si o saptamana ... si la sfarsit sa mi se spuna ca cer prea mult pe el? zau? dar sa cumperi un lantisor cu o pietricica ... semipretioasa pe care o poti probabil cumpara cu 3-5 lei daca e mica si vreo 10 daca e mare si bine slefuita ....asa ...si sa dai pe lantisorul ala vreo 90-120 lei? adica se ia lantisorul, se ia pandantivul = montarea /creatia dureaza 1-2 min. si gata ceri 100 RON! si nu vorbesc de magazine cu staif, nici macar de magazinele de pe bulevard! nu dom'le astea de pe internet!
Ce inseamna produs handmade ? Cata importanta are asta pentru un client? Cine pune pret pe munca si cine pune pret pe creativitate? Ce inteleg unii prin a fi la moda ? 
Zau ca nu prea mai stiu ce sa raspund ...


Dar asa e, cine sunt eu sa judec? Si de ce sa ma enervez la inceput de an? Mai sunt inca 12 luni aproape intregi si de bune si de rele...si de comert cinstit pentru cine intelege asta dar si pentru comert cu japca pentru ca clientii permit asta. 

Va doresc sa fie anul 2013 asa cum va doriti, incercati sa fiti fericiti, sa va bucurati de soare, de stele, de flori si de familie sau prietenii adevarati ...si nu uitati ca sanatatea e mai importanta decat orice! ...de restul se ocupa altii ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu